HZB | Salarisadministratie
Op het gebied van salarisverwerking bieden wij u een compleet pakket dat verder gaat dan het draaien van een salarisspecificatie. In overeenstemming met uw wensen, kunnen wij een groot deel van uw administratieve werkgeverstaken overnemen. Hierbij krijgt u een pakket op maat, volgens uw eigen wensen.
Onze dienstverlening kan onder andere uit de volgende taken bestaan:
- Het vervaardigen van salarisspecificaties en overzichten
- Verzorgen van loonbelastingaangiften
- Opstellen en aanpassen arbeidsovereenkomsten
- Toepassen afdrachtverminderingen en andere fiscaal toelaatbare regelingen
- Opstellen jaaropgaven werknemers en jaarrapportages voor overige instellingen
- Berekenen loonkosten
Als opdrachtgever hebt u de keuze om de salarisspecificaties en overzichten op papier of elektronisch te ontvangen.
Daarnaast kunnen wij u helpen bij het maken van keuzes inzake het afwentelen van risico’s die u als werkgever loopt. Wij kunnen u adviseren omtrent de verzekeringsproducten welke u hiervoor kunt aanschaffen.
Als er problemen zijn, kunnen wij u ook bijstaan, bijvoorbeeld bij arbeidsongeschiktheidsmeldingen, ontslagprocedures, bezwaarschriften en dergelijke. In dit soort situaties kunnen wij te allen tijde specialistisch advies inwinnen binnen een vertrouwd netwerk.